1. Splošni del

1. 1 Vse storitve spletne trgovine TOPPIKSLO (v nadaljevanju »Toppik«), v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in na podlagi mednarodno priznanih kodeksov ter priporočil GZS-ja, opravlja podjetje LEGIT d.o.o (matična številka registra: 7140053000., Brnčičeva ulica 13, 1000 Ljubljana, Črnuče (v nadaljevanju »ponudnik«), davčna številka SI52069869 s številko vpisa v register SRG2016/39005.

1. 2 Naročnik oz. kupec (lahko tudi uporabnik) v nadaljevanju pomeni: fizično osebo, samostojnega podjetnika, posameznika, podjetje ali organizacijo, ki ji ponudnik nudi storitve.

1. 3 Pogoji poslovanja veljajo za vse storitve, ki jih nudi ponudnik in obravnavajo pravice uporabnika, delovanje Toppik ter vse pravne oz. poslovne odnose med ponudnikom in kupcem, pri vseh pogojih poslovanja.

1. 4 Kupec, ki želi opraviti nakup na Toppik strani oz. pridobiti pravico do le-tega, se mora registrirati. Uporabniško ime je enako njegovemu elektronskemu naslovu. Uporabniško ime in geslo, ki ju obiskovalec s potrjeno registracijo prejme po elektronski pošti, uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Geslo lahko uporabnik menja samostojno, za zamenjavo uporabniškega imena ali elektronskega naslova pa je treba poslati zahtevek za spremembo na [email protected] O spremembi bo uporabnik obveščen po elektronski pošti.

2. Obveznosti ponudnika in naročnika

2. 1 Zapisani podatki in informacije na spletni strani Toppik so točni. Lahko pride do napake pri določenih zapisih oziroma informacijah zaradi spreminjanja tehnologje izdelkov na katerih delujejo naši izdelki (računalniki, telefon, konzole…). V kolikor je zapis napačen nas o tem prosim obvestite. V kolikor ste se na podlagi napačnega zapisa odločili za nakupa lahko izdelek vrnete.

2. 2 Ponudnik se zavezuje, da bodo storitve opravljene kakovostno in v dogovorjenem roku.

2. 3 Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil:

– idenititeto podjetja (ime in sedež ter številko registra),
– kontaktne podatke za hitro in učinkovito komunikacijo (e-naslov, telefon …),
– bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (tudi poprodajne storitve in garancije),
– dostopnost artiklov v ponudbi (v razumljivem roku),
– pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (kraj, način in rok dostave),
– da bodo vse cene jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
– podatke o načinu plačila in dostavi,
– podatke o časovni veljavnosti ponudbe,
– podatke o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogojih za odstop (vključno s tem, če in koliko stane naročnika odstop od pogodbe),
– pojasnilo o postopku ob pritožbi (skupaj z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci).

2. 4 Vpis osebnih podatkov ob registraciji in ob kasnejšem spletnem nakupu na strani Toppik je potreben izključno za pravilno izvajanje storitev. Ponudnik teh podatkov ne bo nikoli posredoval, dal v najem, prodal ali kako drugače trgoval z vašimi osebnimi podatki. Prav tako vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni na način, ki ga ne podpirate oz. se z njim ne strinjate.

2. 5 Naročila, sprejeta do 8:00 ure, obravnavamo kot naročila, sprejeta v tem dnevu, tako da rok začne teči s tem dnem. Dogovorjeni roki se lahko spremenijo v primeru višje sile, kot je naravna katastrofa, izpad električnega omrežja za daljši čas ali daljše motnje v medmrežju.

3. Sprememba pogojev in soglasje

3. 1 Toppik si pridržuje pravico do spreminjanja splošnih pogojev brez predhodnega opozorila. Spremembe začnejo veljati v trenutku, ko so objavljene in veljajo od tistega trenutka dalje. Splošni pogoji so vedno na voljo preko spletne strani trgovine za vsa vprašanja o spremembah splošnih pogojev pa smo na voljo preko [email protected]

3. 2 Z uporabo storitev in registracijo v spletno trgovino soglašate, da ste seznanjeni in se v celoti strinjate z vsemi navedenimi pogoji.

4. Ponudba artiklov oz. storitev

4. 1 Toppik zaradi poslovanja po spletu ponudbo artiklov oz. storitev pogosto in hitro spreminja. V primeru ugotovljene napake oziroma napačnega zapisa s strani ponudnika prevzemamo odgovornsot za reševanje napake oziroma rekleamacije.

5. Naročanje in postopek nakupa

5. 1 V spletni trgovini Toppik se izdelke kupuje izključno po spletu (internetu). Oddana naročila se smatrajo kot dokončna. V primeru napačnega naročila ali preklica lahko kupec popravi ali prekliče svoje naročilo le, dokler ne dobi elektronskega sporočila “Vaše naročilo na Toppik je zaključeno!”. Po prejetju tega sporočila, preklic ni več mogoč. Podjetje Toppik v primeru, ko ugotovi, da pod navedenimi pogoji ne more izvesti naročila, pridržuje pravico do zavrnitve naročila in vračila kupnine (člen 6.2 oziroma nerazpoložljivosti izdelkov v daljšem časovnem roku oziroma nedobavljivosti izdelka (EOL – end of life)). Do zavrnitve naročila s strani ponudnika lahko pride pred prejemom obvestila “Vaše naročilo na Toppik je zaključeno!”

5. 2 Postopek nakupa je sledeč:
– Kupec na spletni strani Toppik doda v košarico željen izdelek
– Kupec je avtomatično preusmerjen na stran košarice kjer vidi pregled naročenih izdelkov
– Kupec klikne gumb “Nadaljuj z naročilom”, ki ga preusmeri na stran blagajne
– Kupec izpolni vsa potrebna polja (Ime priimek, naslov, telefonsko številka, epoštni naslov, kodo kupona) ali se prijavi v obostoječ račun. Za nakup uporabniški račun ni potreben.
– Kupec lahko izbira med različnimi metodami plačil (Kreditne kartice, plačilo po povzetju, Paypal, osebni prevzem)
– Kupec se mora pred zaključkom nakupa strinjati s splošnimi pogoji poslovanja in politiko zasebnosti
– V kolikor kupec ne izpolni vsa zahtevana polja ga na to sistem jasno opozori in označi manjkajoče polje
– Kupec po oddaji naročila po elektronski pošti prejme potrdilo o sprejetem naročilu
– Podrobnejši podatki o statusu in vsebini nakupa so kupcu dostopni na spletni Toppik
– Ponudnik naročilo pregleda (preveri rok in možnost dobave naročenih artiklov). V nekaterih primerih lahko ponudnik kupca tudi kontaktira po telefonu ali emaila (preverjanje podatkov, zagotavljanje točnosti dobave ipd.)
– Ko je naročilo odposlano kupec prejme potrditveni email status “Vaše naročilo na Toppik je zaključeno!”  naročila pa se spremeni v Zaključeno in odposlano. Sporočilo vsebuje podatke o tem na koga se lahko kupec obrne v primeru zamude pri dostavi, vračilu blag in v primeru pritožbe ([email protected])
– Čas dobave je vezan na partnerja, ki izvaja dobavo (Pošta Slovenije, GLS ali DHL) in v večini primerov traja od 1-3 delovne dni za Slovenijo in Hrvaško ter 3-21 dni za ostale države sveta.

Za blago, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je le-ta izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj odstavi blago do ponudnika, kupca pa ponudnik sproti obvešča o poteku dobave. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker blago ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

6. Cene

6.1 Vse cene izdelkov v spletni trgovini www.toppikslo.si vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene v spletni trgovini veljajo samo za oddana naročila po spletni trgovini ter za nakup z gotovino po povzetju. Spletna cena velja samo za registrirane uporabnike, za neregistrirane uporabnike pa velja redna cena po ceniku, objavljenem v poslovalnici.

6. 2 Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Strošek poštnine znaša 4 € za Slovenijo in Hrvaško za ostale države sveta pa je strošek poštnine obračunan v realnem času na strani blagajne.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo, torej ko kupec prejme elektronsko sporočilo “Potrditev naročila”. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani ter veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo. Dobroimetje registriranega uporabnika v Toppik in vsa vplačana sredstva po predračunih se ne obrestujejo!

7. Odstop od pogodbe in reklamacije

7. 1 Potrošnik ima pravico v 14 dneh po prejemu blaga (oz. po podpisani pogodbi ali opravljeni storitvi) odstopiti od pogodbe. O tem mora z nedvoumno izjavo ali preko elektronskega naslova obvestiti ponudnika/poslati izpolnjeni odstopni obrazec (prenesi odstopni obrazec, klikni me), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok vračila se začne šteti en dan po datumu prevzema blaga, ko stranka pridobi posest nad blagom. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (oddanega obrazca), prodajalec pa mora potrošniku takoj vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo kupnine se izvede po enaki poti kot je bilo prejete razen v primeru, če stranka želi drugačno metodo vračila ali po prvotni metodi vračilo ni mogoče. Vračila se izvedejo v roku 14 dni.

Prejeto blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen v primeru, ko je blago uničeno, izgubljeno, pokvarjeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena oziroma prevzeta.

V kolikor je izdelek narejen po naročilu stranke oziroma je prilagojen po meri ter željah stranke odstop od pogodbe za ta izdelek in možen.

7. 2 V primeru reklamacije nam enostaven postopek vračanja artiklov zagotavlja prijetno izkušnjo kupcev pri spletnih nakupih. Če vam blago ne ustreza, nas morate o vaši reklamaciji obvestiti v roku 14 dni od prejema pošiljke. Blago mora biti vrnjeno v roku 14 dni od datuma vložitve vaše reklamacije. Izdelke vrnete na naslov podjetja, ki je naveden spodaj. O svoji nameri nas prosim obvestite. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Izdelki morajo biti vrnjeni v originalni embalaži z deklaracijo in ne smejo biti poškodovani.  Stroške vračila pošiljke plača kupec.

Kupnino bomo v roku 14ih dni vrnili ali po želji zamenjali za artikel. Po preteku 14-dnevnega roka od prevzema vračilo blaga ni več mogoče.

8. Varnost, varovanje osebnih podatkov in komunikacija

8. 1 Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 256-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita Toppik PayPal ali Adyen. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Številke kreditnih kartic ali katerih koli podatkov, povezanih s plačevanjem po spletu, ne shranjujemo.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Podatke, ki jih boste posredovali pri registraciji in naročanju blaga, bomo skrbno varovali.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine Toppik, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

8. 2 Ponudnik bo stopil v stik z uporabnikom preko sredstev komunikacij na daljavo le, če ta temu izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala:
– jasno predstavljenega pošiljatelja sporočila,
– jasno in nedvoumno označbo sporočila kot oglasnega sporočila,
– označbo različnih promocij, akcij in drugih tržnih tehnik,
– prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
– jasno predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

8. 3 ROcene uporabnikov spletne trgovine in ocene izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine. Namenjene so skupnosti uporabnikov. Mnenje lahko napiše kateri koli kupec spletne trgovine Toppik, ponudnik pa si pridržuje pravico zavrnitve oz. izbrisa žaljivih, neprimernih in nekoristnih mnenj oz. prispevkov pred dokončno objavo. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za kateri koli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

9. Garancija in servis

9. 1 Garancijski rok prične teči z dnem dobave ali prevzema naročenih izdelkov. Garancijo za izdelek daje proizvajalec oziroma uvoznik, ki je odgovoren za garancijske pogoje. Preko spletne trgovine Toppik lahko uveljavljate le garancijo za izdelke, kupljene pri Toppik.

Garancija za izdelek je razvidna iz priloženega garancijskega lista ali računa. Iz garancije je izvzet tudi potrošni material, ki je podvržen stalni obrabi (trakovi, glavniki, pumpice, razvijalne enote, baterije…). Izdelek, ki se pokvari v garancijski dobi, se popravi oz. zamenja najkasneje v roku 45 dni, v kolikor le-to ni mogoče, se na kupčevo zahtevo zamenja z novim in brezhibnim oziroma v kolikor to ni mogoče vrne kupnino. Prišila, nanosna vlakna Toppik imajo garancijo v primeru, da pri odprtju zaznate nenavadno teksturo, ki kaže znake, da jim je pretekel rok oziroma so prišle v stik z vlago. V tem primeru vam bomo izdelek zamenjali.

Izdelke, dostavljene na servis izven garancijskega roka, bomo po dogovoru s stranko popravili oz. posredovali pooblaščenemu servisu v najkrajšem možnem času. S tem stranka prevzame vse stroške popravila (delo, material, dostavo…). Servisno delo in material se obračunata po veljavnem ceniku ali ponudbi podjetja Toppik oziroma pooblaščenega servisa. V primeru zamenjave izdelkov se zamenjava opravi po predhodnem plačilu le-teh. Stranka lahko prevzame svojo opremo le po predhodni poravnavi vseh obveznosti.

Obdobje garancije za posamezne izdelke najdete pri podrobnih opisih izdelkov. Splošna garnacija za vse izdelke je 1 leto, razen za izdelke, pri katerih je navedeno drugače. Garancija ne velja za potrošni material in napitke. Garancijo lahko uveljavite z originalnim računom ali s kopijo in garancijskim kartončkom. Okvarjeno blago lahko dostavite na sedež trgovine ali na pooblaščen servis. Garancija ne velja v primeru nepravilne uporabe, mehanskih poškodb, servisnih posegov nepooblaščenih oseb… Če informacij o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan, lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Po preteku garancije ponujamo servis v zmeno za plačilo. Strošek oziroma ponudbo za popravilo lahko pridobite preko elektronske pošte ali telefonske podpore.

10. Možnosti plačila

10. 1 Z oddanim naročilom v spletni trgovini Toppik se zavezujete, da boste glede na izbran način plačila poravnali kupnino. Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

– nakazilo na račun (velja spletna cena)***,
– plačilo preko PayPala (pri plačilih preko spletnega ponudnika PayPal, je cena zaradi stroškov ponudnika višja za 3 %),
– plačilo ob povzetju neposredno pošti (poštarju/kurirju ob dostavi)
– Adyen plačilo s kreditno kartico (MasterCard, Visa, Maestro, AE, Diners…)

***Za posamezna naročila si pridržujemo pravico do zahtevka po plačilu z nakazilom na račun upravitelja Toppik (po ponudbi/predračunu, kjer še vedno velja spletna cena) .

10. 2 Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo! Kupoprodajna pogodba (naročilo s statusom Zaključeno) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil). Ob nakupu je vam trgovec dolžan izdati račun (Vklopi razum, zahtevaj račun).

11. Dostava – prevzem

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije d.o.o.*, GLS d.o.o. ali DHL , vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo. V primeru prevzema pošiljke preko dostavne službe ob prevzemu obvezno podpišite spremne dokumente. V primeru izbire plačila po povzetju ste dolžni poravnati kupnino za dostavljeno blago in stroške dostave, ki jih plačate dostavni službi. Stroške dostave pri nakupih nad 300,00 EUR poravna ponudnik. Kupec je dolžan blago pred prevzemom vizualno in številčno pregledati ter zapisati morebitne vidne poškodbe na embalaži ali blagu. Z nakupom in izbiro dostave z dostavno službo se kupec strinja, da se zaradi lažje komunikacije med njim in dostavno službo na dostavni obrazec zapiše telefonska številka, ki je bila podana ob nakupu.

*OPOMBA: Pošta Slovenije d.o.o. omogoča plačilo v gotovini ali s karticami Mastercard, Maestro, Visa, Karanta in Diners Club Slovenija (Diners Club tudi na obroke). Pri plačilu s določenimi kreditnimi karticami preko Pošte Slovenije lahko nastanejo dodatni stroški, ki vam jih zaračuna Pošta Slovenije.

Vsa naročila bodo odposlana v roku 1-5 delovnih dni po oddaji naročila.

12. Piškotki

Osebni podatki naših uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo izredno skrb. Poskrbimo, da so vse zahteve dosežene in v nekaterih primerih celo presežene kajti vaši podatki in varnost podatkov je nam na prvem mestu.

Upravitelj spletne trgovine / spletnega mesta je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

Za potrebe poslovanja spletne trgovine zbira naslednje uporabnikove podatke:

– ime in priimek,
– naslov in kraj bivanja,
– naslov elektronske pošte (tvoje uporabniško ime),
– kontaktno telefonsko številko,
– geslo v šifrirani obliki,
– ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu

Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo.

Za potrebe zagotavljanja varnosti, se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na vaš računalnik lahko naše spletno mesto med drugimi shrani tudi druge piškotke, kot so: identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje uporabnika ob naslednjem obisku), ocene artiklov (da veste, katere artikle ste že ocenili) ter piškotki sistema Piwik (analiza obiskov spletnega mesta, ki je gostovan na naših strežnikih).

Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku shranjujejo trajno. Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca.

Upravitelj lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi (npr. Pošta Slovenije, GLS, DHL) bomo zaupali le nujno potrebne podatke za uspešno izvedeno naročilo (ime, priimek, email, naslov za dostavo, telefonsko številko in znesek v primeru odkupa). Z uporabnikom bomo stopili v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih zbiramo in obdelujemo, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov družbe Toppik.

Izbris, odjava in zahtevek za izpis podatkov

Uporabnik se lahko vedno odjavi od prejemanja promocijskih elektronskih sporočil, jasno vidna odjava se bo nahajala v nogi vsakega poslanega sporočila (“Odjava” oziroma “Odjava od prejemanja”). S klikom na povezavo se bo uporabnik enostavno odjavil od prejemanja promocijskih elektronskih sporočil. Zaradi narave funkcionalnost spletne strani bo uporabnik vedno prejel elektronsko sporočilo v primeru zahteve za pozabljeno geslo. Uporabnik lahko s elektronskih sporočilom IZBRIS na elektronski naslov [email protected] zahteva odstranitev iz naše baze oziroma s elektronskim sporočilo MOJI PODATKI NA Toppik zahteva izpis vseh hranjenih podatkov, ki so vezani na naslov iz katerega je bila zahteva poslana. Zaradi narave funkcionalnost spletne strani si pridržujemo pravico, da računu odstranimo vse podatke uporabnika (email, ime/vzdevek, ostale podatke katere lahko uporabnik vnese v profilu) in zamenjamo s avtomatsko generiranim elektronskih naslovom in imenom, ki nima nobene povezave in nikakor ne nakazuje na uporabnikovo ime ali elektronski naslov. Vse ostale podatke pa odstranimo oziroma vnesemo avtomatsko generirane znake.

Več o skrbi za vaše podatke, vaši privatnosti, pripomočkih za izvoz vaših podatkov in piškotkih si lahko preberete tukaj v zavihku center za zasebnost.

Uporabnik lahko v profilu vnese dodatne informacije katere so vidne javnosti razen v primerih kjer je zabeleženo drugače.

Vsi kontaktni obrazci in ostali obrazci za pošiljanje na spletnem portalu služijo samo za komunikacijo in vnešene podatke ne uporabljamo za nadaljno obdelavo (primer: pošiljanje promocijskih sporočil) razen, če je ob obrazcu za pošiljanje to jasno zapisano.

Vse morebitne spore v zvezi z vašim nakupom bo reševalo pristojno sodišče v Ljubljani. Za postopek izvensodnega reševanja potrošniških sporov ne priznavamo nobenega izvajalca, (klikni me). Za dodatna vprašanja smo na voljo preko [email protected]